Zapytaj MetaFilter

17.02.2021
Category: Imię I Nazwisko

Czy całują mnie w tyłek, ponieważ przekroczyłem próg i jestem teraz uważany za bardziej cenionego / wartościowego klienta?

Tak, gdy przekroczysz pewien stan konta (10 000 $ to jeden), będziesz kwalifikować się do wszelkiego rodzaju Gold, Prime, Superior, Platinum, dowolnego konta zamiast zwykłego konta joe-shmoe. Właściwie przełączyłem się na jedno z tych kont – po tym, jak obiecali, że zrzekną się rocznej opłaty – i podoba mi się to bardziej niż moje oryginalne. Zwłaszcza, że ​​mogę skorzystać z linii EXCLUSIVE CUSTOMERS ONLY w banku, a obsługa klienta nie traktuje mnie już jak kogoś, kto nie potrafi odróżnić swojego tyłka od dziury w ziemi.

wysłane przez griphus o 07:01 w dniu 26 kwietnia 2013 r. [4 ulubione]

W zeszłym tygodniu nagle zadzwonił do mnie z banku. Pochodzi z oddziału.

Niektóre miejsca stają się po prostu przyjazne. Powinieneś zobaczyć, jak traktuje mnie Macy’s!

opublikowane przez Ruthless Bunny o godzinie 7:10 w dniu 26 kwietnia 2013 r

Doradzam w dość dużym banku. Griphus to ma. Zwróciłeś ich uwagę ilością pieniędzy (i potencjalnie częstotliwością dużych depozytów), które wkładasz do ich kasy. Mają różne nazwy dla tego typu klientów i przepisywane im różne poziomy leczenia. W nadchodzących tygodniach możesz także otrzymywać telefony lub maile z nowymi ofertami sprzedaży (takimi jak płyty CD, konta inwestycyjne itp.).

Następnym razem, gdy zadzwonią, konkretnie proszą o usunięcie z listy połączeń w przypadku kampanii sprzedażowych i inwestycyjnych. Przynajmniej w przypadku banku, dla którego pracuję, muszą to odnotować na Twoim koncie i nie mogą do ciebie dzwonić, kropka.

opublikowane przez Flamingo o godzinie 7:19 w dniu 26 kwietnia 2013 r

W pracy dostaję takie telefony. Firma, z którą prowadzimy interesy, zadzwoni do mnie niespodziewanie, aby „sprawdzić, czy ma poprawny adres w aktach. Tak, duh. „Aha, skoro rozmawiam z Tobą przez telefon, opowiem Ci o nowym, niesamowitym widżecie, który mamy teraz w sprzedaży za niską cenę. Mam inną firmę, z którą współpracuję, która zadzwoni do mnie „aby poinformować mnie, że faktura jest w drodze. Och, a skoro mam Cię telefonicznie, pozwól mi powiedzieć, co JESZCZE możemy dla Ciebie zrobić! Powiedziałem im, że nie muszą do mnie dzwonić, aby powiadomić mnie, że w poczcie znajduje się rachunek. Rachunek otrzymany pocztą to wszystko, czego potrzebuję. *westchnienie*

Zasadniczo myślę, że chodzi tylko o to, żeby zadzwonić do Ciebie pod pozorem „bycia sąsiedzkim, a następnie spróbować coś sprzedać. Każda osoba, z którą się kontaktują, jest dla nich kolejnym punktem. Niektórym jest to przyjazne, innym denerwujące. Dziś jestem jednym z tych zblazowanych mizantropów, którzy chcą, abym mógł całkowicie ominąć ludzkość i po prostu zamawiać rzeczy bezpośrednio z maszyn.

opublikowane przez Elly Vortex o 7:45 w kwietniu 26, 2013 [1 ulubione]

Zauważyłem, że duże transakcje, które nie są częścią twojego zwykłego wzorca, są zwykle oglądane. Niedawno kupiłem kilka biletów lotniczych online za pomocą karty debetowej i dosłownie trzydzieści sekund później zadzwonił do mnie dział ochrony przed oszustwami w moim banku z pytaniem, czy wiedziałem, że moja karta debetowa została właśnie użyta do zakupu biletów lotniczych. Kiedy wyjąkałem, że „Uh, tak, to ja je kupiłem, podziękowali mi i to wszystko.

Zrobiłeś coś, czego zwykle nie robisz, a oni się

meldują . Opublikowane przez EmpressCallipygos o 7:58 w dniu 26 kwietnia 2013 r.

Mój bank dzwonił do mnie tylko raz, kiedy użyłem karty kredytowej w japońskiej witrynie, która nie korzystała z bezpiecznej usługi transakcyjnej. Martwili się oszustwami.

Zastanawiam się, czy to jakiś rodzaj socjotechniki – czy to naprawdę był bank?

opublikowane przez KokuRyu o godzinie 8:05 w dniu 26 kwietnia 2013 r

Chase dzwoni do mnie cały czas; Mam tam dość dużą równowagę. Harris dzwonił do mnie, dopóki nie wyciągnąłem większości pieniędzy z tego konta. (Właściwie bardziej lubię Harrisa, ale z różnych powodów Chase jest teraz wygodniejszy.) Obydwa banki dzwoniły do ​​mnie, kiedy zatrzymywałem się, żeby dokonać wpłaty, żeby zobaczyć, jak poszło.

Miałem kilka problemów i usterek związanych z nową bankowością „concierge (lub czymkolwiek) w Chase i wygląda na to, że jeden z moich dwóch osobistych bankierów został zwolniony. Myślę, że są oceniani na podstawie tego, ile działań podejmują, a niektórzy z nich są naprawdę zdesperowani, by pobudzić biznes.

opublikowane przez BibiRose o 8:22 w dniu 26 kwietnia 2013 r

Jako młody człowiek, z niewielką wypłatą papierową w kieszeni po zakończeniu tygodnia, która prawie nie pokrywała czynszu i jedzenia, byłbym zdziwiony, gdyby otrzymał taki telefon, mimo że mój bank traktował mnie dość dobrze, ilekroć wchodziłem do gałąź.

Ponieważ podrosłem i mam teraz kredyt hipoteczny, wiele rachunków depozytowych i skrytkę depozytową, nierzadko otrzymuję bezpłatne telefony z mojego banku. W zeszłą sobotę zadzwonił do mnie z banku, żeby się zameldować – nie próbowali mi niczego sprzedać, chcieli tylko zobaczyć, jak mi idzie i czy planuję coś nowego. Każdego roku odbieram niewielką liczbę osobistych telefonów z mojego banku, zawsze od prawdziwego bankiera w lokalnym oddziale. Jedna lub dwie mają po prostu się zameldować, jedna lub dwie mają dać mi znać o naprawdę dobrych ofertach, do których wstępnie się kwalifikuję.

Młody ja i starszy ja bankowaliśmy w tym samym miejscu – ponadregionalnym banku w USA – od wielu lat. Miałem bardzo podobne doświadczenie do Ciebie, ponieważ otrzymałem pierwszą kurtuazyjną wizytę kilka tygodni po tym, jak saldo moich depozytów wzrosło do zdrowszego poziomu niż w przeszłości, i kiedy pozostało na tym poziomie przez chwilę. Chociaż generalnie nienawidzę telemarketingu, wszystkie połączenia, które otrzymałem od tego czasu z mojego banku, były naprawdę uprzejme – wystarczyło zapytać, jak się czuję, lub poinformować mnie, że kwalifikuję się do bardzo szczegółowej oferty opartej na szczegóły dotyczące sposobu, w jaki korzystam z kont.

Te rozmowy są czymś, co wydaje się trochę dziwne lub nawet banalne w dzisiejszych czasach, gdzie „spersonalizowana usługa zwykle oznacza, że ​​Twoje imię i nazwisko oraz „rekomendacje oparte na Twojej historii są wrzucane do e-maila i możesz rozmawiać tylko z osoba, gdy wydarzyło się coś dziwnego. Ale wiesz co? Naprawdę nie przeszkadzają mi telefony do mojego banku. Naprawdę nie wydają się mieć ukrytego motywu poza chęcią upewnienia się, że jestem zadowolony z ich działalności.

wysłane przez eschatfische o 8:48 w kwietniu 26, 2013 [1 ulubione]

Czy całują mnie w tyłek, ponieważ przekroczyłem próg i jestem teraz uważany za bardziej cenionego / wartościowego klienta?

Nie, mam to już wcześniej i nie jestem cenionym klientem banku.

To jest symulacja dawania o tobie gówna.

opublikowane przez cmoj o 11:56 w April 26, 2013 [1 ulubione]

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy